Pazartesi, Nisan 11, 2005

Mektup: İnanmasanız da Ben Gidiyorum

Selam
3 ay önce Anadolu İşletmeden Mezun oldum.
Ardından Türkiyenin en iyi firmasında 3 ay muhasebeci
olarak çalıştım.Daha önce de bissürü iş yapmıştım...
Bar-boy’luk,Fuarcılık,Acentada Tur Satıcılığı,Grafikerlik
Ama inanın çok salakça...
Sabah 8 akşam 8
hadi bakalım çalışın ve kendinizi biyerlere kapatın...
Normalde hiçbişekilde yapmayacağınız bişeyler yapın ...
Bi süre sonra neden ben bu işleri buralarda bu rutinle yapıyorum
die kendinize sormayı da bırakacaksınız nasılsa...
e sistem de öyle istemekte zaten...Çalışan ve nie die sormayan
insanlar topluluğu...
Faturalar ödenmek zorunda.Karınız komşunuzdaki divandan bitane almazsa çatlicak.
Eğer çocuk doğurmuşsanız onu iyi okullarda okutacaksınız...Yürü yavrum,çalış yavrum,
bugün işler bitmek zorunda ...
Hadi bakalım hepimize haaayırrrrrlı işleeeeeeer....
Bu arada
Haftaya Hindistan yolculuğuna çıkıyorum.Tek kişilik
İran-Pakistan-Hindistan
Kara yolu ile
Süre:1 ay
İran vize istememekte
Pakistan 10x2=20(gidiş dönüş) vize
Hindistan 40 euro
Türkiyeden çıkışta sınırda da bi 40-50$ bayılıyosunuz (pul parası)...
Türkiye sonrası herşey çok çok ucuz deniyor:konaklama 2-4$(yemek dahil)
max 500 milyon 1-1.5 ay için rahatlıkla yeteceği söyleniyor.
ayartmak gibi olmasın
2ay sonra askerde olabilirim,o zamana kadar ölmezsem tabi:)
keyfinize bakın...

Kıvanç Şenbay
kivanc_senbay@yahoo.com
Çarşı cad. no:5
Y.Mahalle/Ankara

1 yorum:

senaaaaa dedi ki...

İran-Pakistan-Hindistan!!!
wow!!!
yolculuğa çıktın mı yoksa döndünmü gerçi onu da bilmiyorum ama..
ve biliyorum biraz garip olucak ama bana gittiğin yerlerden bir tane kart alabilir misin?
iflah olmaz bir şehir kartı koleksyoncusuyum..
eğer zahmet olmazsa.. gerçekten çok çok sevinirim :)
iyi yolculuklar..